Sidor

tisdag 17 januari 2012

Inget resultat än...

Än så länge har jag inte fått något resultat på tentan... Antingen betyder det att jag har kuggat, eller så har det inte rapporterats in än. Gissar på det första. Aja, jag försökte i alla fall.

Till något annat. Jag har kommit igång med träningen! Det känns riktigt bra, hoppas det håller i sig bara... Fattar inte att det kan vara så lätt att ta sig till gymmet nu, men sen i vissa perioder pallar man inte. Det är ju liksom så många fördelar med att träna, man sover bättre, mår bättre och man blir piggare. Dessutom får man bättre hållning och därmed mindre ont. Varför kan jag då inte hålla i träningen?! Nu ska jag försöka! Har som plan att styrketräna 2-3 gånger i veckan och gå de andra dagarna. Det får duga tills jag kan springa igen. Tyvärr var det en liten utmaning att promenera idag, det var snor-halt på gatorna! Så det gick inte att hålla speciellt hög fart. Nej, nu blir det Handbolls-Em! Heja Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar