Sidor

söndag 15 januari 2012

Lek och brist på plugg

I dag är tanken att jag ska plugga intensivt inför matte-tentan som är på fredag. Men hittills har jag inte kommit igång. Jag är såå omotiverad och trött på det här. Jag vill göra ALLT annat än att plugga i dag... Men nu är det bara en enda vecka kvar av matten. Jag har fått hem en av de tretton böcker som vi ska läsa i nästa kurs, och jag bara längtar efter att få läsa den och de andra! hoppas det suget håller i sig!

Jag hade ett jättemysigt dygn med brorsdotter. Vi lekte och lekte och lekte:-) Tror nog att vi var lika trötta båda två efteråt. Men kul hade vi! Och jag fick en massa kärlek överröst över mig, vilket fyllde mig med energi och glädje! Jag är så otroligt tacksam för att jag har henne i mitt liv! och snart blir jag faster ännu en gång! Längtar:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar