Sidor

måndag 16 januari 2012

Nytränad och nervös

Startade dagen med ett träningspass på Friskis nya gym. Det var jättefint och rymligt! Det kommer helt klart att bli mitt nya ställe.

Måste erkänna att jag är nervös. I dag eller i morgon får vi veta hur det gick på omtentan. Jag försöker intala mig själv att det inte är hela världen om jag kuggar och att jag faktiskt på förhand inte trodde att jag skulle klara den. Men har fått lite förhoppningar, så antagligen kommer jag att bli grymt besviken om jag får U igen... Aja, i så fall får jag deppa ett tag och sedan sikta framåt igen. Har lite svårt just nu att motivera mig till att plugga till nästa tenta, vill bara få veta resultatet av den förra nu!! Snart till skolan för repetition inför nästa tenta som är på fredag. Hatar att börja 13.00! Måste liksom äta lunch halv tolv för att hinna med bussen och sen är man inte hemma förrän vid halv fem. Hela dagen går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar