Sidor

måndag 2 januari 2012

Inga löften, men förhoppningar!

Funderade på om jag skulle avlägga några nyårslöften i år. Men jag har valt att strunta i det. Men för den sakens skull betyder det ju inte att man inte kan sikta framåt och försöka utvärdera vad som varit och inte varit bra. För oavsett så känns ett nytt år som en nystart. Jag vet vad jag har missat eller brustit i under året, vilket är det vanliga: inte tränat så mycket som jag borde, ätit mer än jag borde osv. Men jag har faktiskt varit riktigt ekonomisk, har fortfarande kvar pengar från i somras. Jag testade att köra en hård diet för första gången, visst jag gick ner några kilo, men de har jag nog gått upp igen. Så inga såna dieter för mig igen! Så där har jag lärt mig något! Mina förhoppningar (inte löften) är att jag i år kommer att börja träna mer regelbundet och att jag fortsätter att njuta av mat på ett sunt sätt. Thats it! Sedan ska jag försöka hitta tillbaka till mitt starka och positiva jag igen, känner att jag under hösten har fallit lite där, men nu är det nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar