Sidor

torsdag 19 januari 2012

I väntans tider...

Det har inte kommit någon bebis än. Svägerskan är i vecka 38 nu, så lilla Trude kan komma när som helst! Det har heller inte kommit något resultat på tentan. Så man kan säga att jag går i väntans tider:-)

Jag håller på att sticka på en bebiströja, den är snart färdig. Men känner mig inte så jättenöjd. Vi får väl se. Är inne i en dålig stick-period just nu. Jag har inga roliga projekt på gång och har svårt att hitta något. Känner att jag behöver få utlopp för min kreativitet, så att sticka sockor eller mössor, är inte vad jag är ute efter. Jag vill hitta ett roligt, ovanligt och användbart mönster! Jag får fortsätta att leta helt enkelt.

Nu iväg till skolan för lite tenta-plugg! Sista dagen i dag. Jag kommer inte att klara tentan i morgon, har knappt pluggat för jag vet inte HUR jag ska plugga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar