Sidor

fredag 20 januari 2012

Klarade tentan!!

Jag klarade omtentan som jag skrev den 7:e januari!! Jag är så himla glad och stolt över mig själv. Alla ni som har följt mig under hösten vet hur svår och jobbig matten har varit för mig. Och nu har jag klarat den tenta som jag för några månader sedan aldrig trodde att jag skulle klara. Jag har aldrig varit så glad för ett G! Det är som i livet, man behöver lite motgångar för att verkligen uppskatta de tillfällen när det går bra. Nu är jag nästan glad för att det har gått så dåligt för mig tidigare, annars hade jag ju aldrig fått den här känslan som jag har nu. För känslan är att jag kan klara av vad som helst, bara jag ger mig fan på det! Dessutom har jag fixat det helt själv! Men är otroligt tacksam över er som har stöttat och trott på mig hela tiden. Utan er hade jag aldrig orkat kämpa på som jag har gjort. I kväll ska jag bara slappa framför tv:n och njuta! I morgon kväll blir det att fira med galej på stan med Sofie:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar