Sidor

lördag 7 januari 2012

Slutkörd

Kan man bli så här trött av att skriva en tenta?! Jag kom redan hem vid halv tolv, så jag skrev tentan på 1 timme och 40 min., inte så lång tid ändå. Men sedan jag kom hem har jag knappt tagit mig upp ur soffan för att jag har varit så trött! Jag använde väl all energi jag hade antar jag:-) Man måste ha 8 poäng för att få G. Jag har räknat ut att jag minst borde få 7 och som bäst 8... Hoppas, hoppas! Men samtidigt vill jag inte ha för höga förväntningar. För det hade jag sist, och då blev jag så grymt besviken när jag kuggade. Men oavsett hur det går så gjorde jag allt jag kunde och jag tror inte att det blev några slarvfel i alla fall. I kväll blir det helt klart plugg-fritt! Nu ska jag återgå till soffan...

2 kommentarer:

  1. Jag önskar dig en trevlig pluggfri kväll! Jag kommer ta detsamma från och med nu när jag upptäckte att jag hade sju mer dagar på mig än vad jag trodde! :D
    Jag håller alla tummar för att det ska gå vägen! Jag vet hur mycket du kämpat <3

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Kämpa på nu när du fick extra tid:-) Det fixar du! Kram

    SvaraRadera