Sidor

söndag 29 januari 2012

Lugn och skön helg

Jag har haft en lugn och skön helg. Har pluggat, fixat lite hemma, tränat och bara slappat. Särskilt i dag blev det mest slappande. Fick mens och vaknade med huvudvärk. Smällde i mig en chokladkaka och gick en promenad. Undrar varför man får ett så sjukt sötsug vissa månader under mens, och vissa inte... Aja, är det någon gång det är ok att mumsa choklad så är det sådana dagar!

I går repade jag upp en hel tröja, för att jag hade missuppfattat mönstret. Det tog ett tag innan jag insåg det, hade bara ärmarna kvar. Men, men bara att börja om från början!

Tänk! Fick se dessa snödroppar igår när jag kom ut från Friskis och Svettis! Det är ju bara januari än, men ändå! Viss börjar man känna av våren lite? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar