Sidor

fredag 25 januari 2013

Det är fredag!!! Och just idag känns det helt underbart! Under förmiddagen har jag skrivit klart ett paper som ska in i eftermiddag, jag har storhandlat och gjort en massa andra ärenden. Nu är jag äntligen i fas med allt! Ikväll kommer min fredagskompis Emma, vi ska hjälpas åt att skriva personliga brev till jobbansökningar och så ska vi göra egen pizza:-) Emma och jag är så klart vänner alla dagar i veckan, men det har nästan blivit tradition att vi ses hon och jag på fredagskvällar. Singlar som vi båda är;-) I morgon ska jag till Linköping på bokcirkel, det ska bli spännande! Det är första tillfället för mig och jag känner inte alla, men det ska bara bli kul. Nu är det dags för mig att promenera till skolan och ha ett seminarium! Ha en trevlig fredag!

1 kommentar: