Sidor

torsdag 24 januari 2013

Det börjar ljusna!!

Nu är klockan 16.00 och solen gick nyss ner, och det är fortfarande ljust ute! Måste säga att det betyder otroligt mycket! särskilt när man promenerar hem från skolan efter att ha varit instängd där nästan hela dagen. Jag känner ett stort behov av att få sol just nu! Om man ändå hade tid och pengar till en resa... Men det får bli i höst kanske, eller nästa år.
Mitt liv i övrigt är lite hektiskt för tillfället. Vi har massor att göra i skolan, jag måste sätta mig och skriva en jobbansökan(!!) och Friskis med träning och annat tar mycket tid. Men det är bra! Jag mår bättre när jag har mycket att göra, så länge det inte blir FÖR stressigt. Och så länge jag gör lite roliga och avstressande saker däremellan. Som träning till exempel!

Så här vackert var det på vägen till skolan i morse:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar