Sidor

fredag 11 januari 2013

Tatta, det är jag det:-)

Jag har köpt mig en ny skrivare. Det var dags. Jag är mycket nöjd med mitt köp (som inte var allt för dyrt) och med min tekniska förmåga! Nu kan jag skriva ut direkt från min IPhone och det behövs ingen sladd mellan laptopen och skrivaren. Perfekt! Den är också mycket mindre än den förra så nu slipper jag ha den stå på golvet och samla damm!


Pratade nyss med mina underbara brorsdöttrar på Skype! Blir alldeles varm i hjärtat❤ Den lilla kallar mig för Tatta, vet inte om det är ett samlingsnamn för oss som finns i "datan" eller om smeknamnet helt enkelt är en förkortning av faster Anna. Det kan också vara ett passande namn för en galning (ser ju ut som att jag är det på bilden) Oavsett spelar det ingen roll, hon får gärna kalla mig det:-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar