Sidor

onsdag 16 januari 2013

Ledsen

Usch! Vissa dagar alltså! Jag borde ha hängt med på loppisrundan som det var tänkt, trots huvudvärken. För nu sitter jag här och känner mig lite ledsen och ensam. Sådär som man kan göra ibland. Varför kan man inte styra mer över sina känslor! Vad mycket enklare allt skulle vara då! Man gör ju så gott man kan, men ibland blir allt bara föör mycket och det är svårt att hantera det man känner. Droppen var när jag nyss tappade ett glaslock till en burk som jag skulle ställa upp på en hög hylla och det träffade mitt ögonbryn! aj, vad det gjorde ont, haha! Nu när jag skriver om det kan jag inte låta bli att dra på munnen, men då det precis hade hänt sprutade tårarna av ren frustration och smärta. Jag passade på att gråta ut ordentligt, vilket jag antagligen behövde. Det fanns en del ledsamhet som behövde ut tror jag:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar