Sidor

måndag 28 januari 2013

Klantarslet har varit i farten igen!

Idag blev jag visst lite övermodig. Under en station på HIT-passet ska man hoppa häck, jämfota! Det gick skitbra alla 6 gånger, tills den 7:e... Den näst sista häcken hoppade jag rakt på och ramlade med magen över nästa. Snyggt! Nu har jag ett stort blåmärke på knät och är öm på vristen, hur nu det gick till!? Det är ju alltid kul att få bjuda på lite underhållning! För övrigt har dagen handlat om en kraschad dator och en massa plugg. Det där med datorn är skapligt irriterande! Särskilt eftersom jag verkligen hade behövt den just nu! Istället får jag gå till skolan i morgon (trots att jag egentligen är "ledig") för att skriva klart och skicka in jobbansökan och ett paper. Jag HATAR när såna där tekniska prylar inte funkar! Den här gången verkar den vara helt död... Aja, tur att det inte hände mitt under C-uppsatsen i alla fall:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar