Sidor

onsdag 16 januari 2013

Ett år sedan!!?

Då var denna kurs avslutad! Hoppas verkligen att jag slipper komplettera arbetet nu, för i så fall får jag inte veta det förrän tre veckor in i den nya kursen, och då vill man ju fokusera på den! Så nu är jag "ledig" från studier fram tills på måndag. Men ska jobba i morgon och på fredag så helt ledig är jag ju inte. Så vad har resten av den här dagen att bjuda på då!? Jooo, skulle ju behöva städa lite... Och laga lite mat... Och, nej jag har fortfarande huvudvärk så jag bestämmer mig helt enkelt för att vara lat resten av dagen! Japp! Så får det bli:-)

Jag blev så glad när jag kom hem och hittade det här fina inbjudningskortet i brevlådan! Yngsta brorsdottern ställer till med 1:års kalas om några veckor! Kul! Men jag kan för mitt liv inte förstå var det här året har tagit vägen! Samtidigt känns det som att hon har funnits i våra liv jättelänge! Skumt! På tal om tid, så är det nu i helgen ett år sedan jag slog hål i huvudet och åkte ambulans, det kan jag inte heller förstå att det var ett helt år sedan! Det känns som nyss allt ihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar