Sidor

torsdag 10 januari 2013

Inlämning!

Nu ska jag snart gå till skolan och skriva ut min kartläggning och lämna in. Det ska bli skönt att kunna släppa den för ett tag. På onsdag är det opponering och sedan kan nästa kurs få börja. Det ska bli skönt att komma igång igen, samtidigt har jag lite ångest. Vi ska göra en fem veckors lång VFU, där vi bland annat har helhetsansvar. Jag trivs inte så bra på den skolan jag är, av flera orsaker och har bett om att få byta plats. Tyvärr verkar det svårt. Går det inte så är det bara att bita ihop antar jag, men det känns inte så kul när det är fem hela veckor och dessutom den sista VFU:n vi gör! Hur som helst så ska det i alla fall bli spännande att inleda den sista terminen, ever!
Jag har blivit receptionsvärd på Friskis nu också! tyckte att det kunde vara kul och dessutom behövde de verkligen fler. Tisdagskvällar hittar du mig i receptionen på Ingelsta:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar