Sidor

onsdag 30 januari 2013

Stress, stress...

Sitter just nu vrålhungrig och väntar på maten! Idag har jag ännu en gång haft en lååång dag i skolan. Strax efter åtta var jag på bibblan för att skriva jobbansökan. Ändrade om en hel del på min fasters inrådan och sedan skickade jag bara i väg allt! Gaah! Jag har typ fått en blackout, bifogade jag verkligen brevet? läste jag igenom det innan ordentligt? Ja, så går tankarna! Jag var nämligen lite stressad eftersom det sedan var dags för föreläsning och efter det skulle jag snabbt skriva ett paper på 2 A4 och läsa en hel bok! När jag helt snurrig i huvudet till slut gick hemåt vid halv fem, kom jag på det. Jag glömde att skriva med referenserna på papret! Phu! Jag tror att det är lite väl stressigt just nu! Därför tog jag mig tid att göra en lasagne till middag, i lugn och ro. För mig kan det vara avslappnande att laga mat, om den får ta lite tid att göra.
När jag har ätit ska jag läsa lite till, och försöka krysta fram tre frågor till seminariet, sen blir det en tidig kväll! Tur att sömnen funkar ok just nu i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar