Sidor

torsdag 31 januari 2013

Nu känner jag mig piggare!

Jag mår mycket bättre nu!! Efter att ha ätit värktabletter, vilat hela dagen och sovit en stund på eftermiddagen så känner jag mig i form igen. Nu kommer jag väl inte kunna somna ikväll bara för det! Det är svårt att inte ha dåligt samvete för att man inte har gjort ett skvatt på hela dagen, men jag hade faktiskt inget val. Och vad är dåligt med att ta hand om sig själv när man kan och behöver det? Det är nog lite typiskt oss "duktiga" tjejer att aldrig erkänna när det blir för mycket, utan stressa vidare och vidare... Som att man skulle få ett pris för att man har kört slut på sig själv! Vem ger ut dessa pris egentligen?

När man ligger hemma och känner sig hängig, då blir man glad av att få sms från vännerna i skolan:-) de är så gulliga! Och de har stressat minst lika mycket som jag de här två veckorna! Man blir också väldigt glad av att prata med brorsbarnen på videosamtal! Även om den äldsta inte riktigt ville släppa fram den yngsta:-) Snart får jag träffa dem!! Jag längtar som sjutton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar