Sidor

lördag 23 juni 2012

Det blev en lugn och skön midsommarafton med mycket god mat. I morse sjöng vi för min bror som fyller år i dag. Nu slutar jag snart min arbetsdag och ser fram emot att ta det lugnt ikväll. Jag har knappt suttit sedan jag kom hit 9.00 i morse!

Fy, jag börjar få riktig ångest inför gymutbildningen som börjar på onsdag. Har inte alls hunnit träna så mycket som jag hade tänkt och just nu känner jag mig bara plufsig och tjock! Jag fattar inte, det var länge sedan jag tränade under så här lång tid och så här regelbundet. Jag tycker inte att jag har slarvat så jättemycket med maten heller, ändå finns den där magen kvar där:-( Men samtidigt står ju inte Friskis för det extrema, utan för att må bra och ha roligt:-) är bara lite rädd att jag ska känna mig svag, tjock och otränad i jämförelse med de andra blivande instruktörerna! Då är det inte säkert att jag får det så roligt på utbildningen... Och det är inte säkert att jag orkar med fem dagars träning à 2 pass om dagen! Jag få hoppas på det bästa!

Det var så mysigt att umgås med brorsbarnen, svägerskan, min bror och hans vänner igår!

2 kommentarer:

  1. Äsch, det kommer gå superbra! Tänk vad skönt för nybörjarträningsfolk att alla instruktörer inte ser ut att vara födda med rutmage och utan något somhelst kroppsfett.

    Okej.. Det där lät inte heller bra. Du förstår vad jag menar?

    SvaraRadera
  2. Jag förstår vad du menar:-) jag vill ju heller inte se ut som något muskelbygge eller så, men du vet ibland innan man ska träffa en massa nya människor vill man gärna känna sig lite nöjd med sig själv:-) knasigt egentligen!! Det blir nog bra:-) Tack för peppen:-) Kram

    SvaraRadera