Sidor

lördag 2 juni 2012

Födelsedagskalas

Phu! Är helt slut efter att ha firat min födelsedag med släkt, vänner och familj. Men kul var det! Hade bara sagt lite så där att om man har tid och lust kan man komma på en fika. Trodde inte att så många skulle komma, men när man har stor släkt så blir det många. Sammanlagt var vi 27 personer! Fler än vad vi var på julafton! Men temperaturen ute var densamma, fy! 6 grader i juni är INTE okej! I morgon blir det 5-årskalas i Örebro, det ska bli kul!

Jag fick en pulsklocka av mina föräldrar. Testade den igår, och den var jättebra! Sprang lite i skogen här ute på landet och kom bort mig lite, så det blev en lite längre runda än jag tänkt mig. Men ryggen höll! Så i sommar blir det nog en del pulsträning i skogen:-)
Nu ska vi göra varma mackor och kolla på Mästarnas mästare! Och pusta ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar