Sidor

onsdag 13 juni 2012

LEDIG

Tjo hopp! Nu är jag ledig i en vecka!! HELT ledig! Jag skulle jobbat i morgon, men när jag kom till den skolan idag visade det sig att jag egentligen inte behövdes. Har man blivit bokad, kan man inte avbokas av skolan, vilket ju är bra. Men jag kände faktiskt att det var ok att de bokade av mig i morgon. Då får jag lite mer tid över för att packa och fixa inför vistelsen i Eskilstuna.

Jag kom nyss hem från ett Cirkelfys-pass. Det var tufft som vanligt, men kul! Jag är väldigt irriterad på att min rygg har varit sämre igen! Tror att det sitter kvar efter att jag sprang för någon vecka sedan. Ingen mer löpning för mig nu! Ever! Om två veckor är det dags för Steg 2-utbildningen, då ska vi stå i gymmet och nöta i fem dagar! Och jag ska lära mig allt som en gyminstruktör behöver veta. Det ska bli kul men är samtidigt lite nervös. Ska ryggen hålla? Är de andra deltagarna trevliga? Kommer jag att känna mig otränad? Ja, såna där grejer funderar jag på:-) men det blir nog bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar