Sidor

måndag 18 juni 2012

Kan inte låta bli

Jag kan ändå inte låta bli att skriva lite:-) fy, vilket tråkhumör jag har varit på idag! Känner mig riktigt off! Jag har inte haft lust att företa mig någonting, och jag har stoppat i mig en massa onyttigheter. Mor o far har åkt bort, så jag har gått och skrotat för mig själv hela dagen. Ja, helt själv har jag ju inte varit, katten har följt mig var jag än har gått. Nu gav jag till slut med mig, så han ligger i mitt knä. Vill helst inte det eftersom det är fästingtider, men vad gör man inte! Vädret har ju varit botten också, vilket inte gör att humöret blir bättre av det heller. Så nu har jag tre lediga dagar kvar att göra något vettigt av, innan det är dags för jobb. Jobbångest!! Och sommarångest! Egentligen borde jag träna en massa inför Friskisutbildningen, men inte ens det känns kul just nu. Nej, nu går jag och sover!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar