Sidor

torsdag 7 juni 2012

Tuff träning och hemtenta

I morse fick vi hemtentan. Jag har nu skrivit ca 75 % av den. På del ett får vi max skriva 3 sidor, det var inga problem. Men till del två är gränsen 5 sidor. Det är ett fall som ska utredas och jag skulle kunna skriva 10 sidor känns det som! Jag har bara 2 sidor kvar att utnyttja... Men nu ger jag upp för idag och satsar på att slutföra i morgon.

Framåt 16.00 var jag helt tom i huvudet efter att ha skrivit intensivt sedan morgonen, så jag åkte och tränade. Det blev minst sagt ett tufft kombipass. Först 40 min skivstång och sedan 40 min spinning! Men fasen vad nöjd jag kände mig efteråt! Jag frågade ledaren innan passet lite om vilja vikter jag skulle ha och vet ni vad hon sa?! "du ser så vältränad ut så du kan nog lägga på så här mkt". Snacka om att jag blev glad och sedan tog jag i lite extra mycket! Så jag ser vältränad ut nu för tiden, jorå så att... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar