Sidor

onsdag 20 juni 2012

Fullspäckad dag

Vart tog den här dagen vägen!? Jo, först gick jag med på en gyminstruktion. Det var lite kul, instruktören var en gammal lärare till mig från mellanstadiet. Nu blev jag lite inspirerad igen så jag ser fram emot nästa vecka ändå. Sedan köpte jag present till min bror, klippte mig och shoppade lite annat. Alltså, köpdjävulen i mig har kommit fram! Efter det åkte jag hem till bror och svägerska. Minsta brorsdottern var på superbt humör så jag fick chansen att busa en massa med henne (vilket annars är lite svårt när den stora tjejen är hemma). Visst är hon söt!! Slutligen åkte jag och handlade sill och lite annat till fredag. Jag är så glad, för jag ska få fira midsommar med brorsans familj och ett par av hans vänner. Jag som trodde att jag skulle bli sittande själv efter jobbet! Bättre vändning kunde det inte bli:-) Nu har jag precis lagt in sillen och sitter på uteplatsen och tar det lugnt. Vädret är ju helt underbart idag och det är så fint här på landet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar