Sidor

söndag 10 juni 2012

Tips

Jag är en riktig blekfis! Och jag har alltid lidit lite över det. På sommaren vill man ju se sådär brun och fräsch ut! Eftersom jag kommer att jobba hela sommaren är det omöjligt för mig att få någon som helst färg. Solarium är inte att tänka på, vill inte få rynkor. Så nu har jag testat två olika Brun utan sol-produkter. Krämen, köpt på Kicks, ger en jättefin färg, men tyvärr får man gå runt jättelänge med en klibbig kropp efter att man har smörjet in den. Och är man inte noggrann med att smörja in och peela sig, blir det fläckigt. Ett annat minus är att det inte går att få färg på händerna, eftersom man måste tvätta dem ordentligt efteråt. Sprayen testade jag igår. Den blev man inte alls lika klibbig av och jag fick fin färg på händerna. Det tog några timmar innan färgen hade kommit fram ordentligt, så jag var lite för snabb med att spraya en gång till, vilket inte hade behövts. Är nu lite för brun på fötterna. Sprayen funkar inte för ansiktet så det får bli krämen till det och sprayen till kroppen. Jag är nöjd med de här produkterna, som dessutom inte kostade skjortan! Tror att krämen kostade 80 kr och sprayen runt 100 kr. I sommar kan jag känna mig fräsch utan sol!!

När jag ändå är i gång och tipsar om produkter, kan jag starkt rekommendera det här stärkande nagellacket. Jag kan inte leva utan det:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar