Sidor

onsdag 6 juni 2012

Som vilken dag som helst

Jaha, vad har den här dagen att bjuda på då? För mig är denna röda dag som vilken annan dag som helst. I morgon får vi hemtentan så jag måste förbereda mig för den. Jag har fruktansvärd träningsvärk idag så det blir ingen träning, men en promenad får det i alla fall bli! Och så ska jag göra en ordentlig städning av lägenheten så att jag slipper tänka på det när jag skriver tentan. Det är sådan kontrast, mellan de dagarna jag hade hemma i Eskilstuna och de här tre vardagarna här i Norrköping. Först hade jag fyra dagar i sträck med full fart och en massa härligt umgänge. Sen har jag bara varit med mig själv. Vilket också kan vara skönt, men det blir väldigt tomt och tyst.

Nu ska jag sätta fart med städningen!

2 kommentarer:

  1. Men på fredag träffar du mig och Emma? :)

    SvaraRadera
  2. Ja, gärna! trodde att jag redan hade bestämt något, men det var visst inte så:-)

    SvaraRadera