Sidor

tisdag 19 juni 2012

Idag känns allt lite bättre. Min mensmage är lite mindre svullen, min rygg känns piggare och jag har kört ett spinningpass på Friskis här i Eskilstuna. Jag träffade också en gammal god vän över en långlunch. Trots att vi inte har setts sedan förra sommaren var allt som vanligt, det är så skönt med sådana vänner! Hon fick mig på mycket bättre humör. Det är så lustigt, för ett par år sedan var det jag som var den starka, stabila och glada tjejen och hon hade det lite struligt. Nu var det helt tvärt om. Men det är väl så livet är. Förhoppningsvis är vi båda på den stabila och trygga banan nästa år:-) Tiden flög iväg, så jag hoppas vi hinner ses något mer i sommar. Jag var också förbi jobbet en sväng och fick lite mer klarhet över hur det kommer att bli. Så nu känner jag mig nöjd med dagen! Nu, in i duschen och sedan mat! Efter det är det väl bara fotboll att se på TV, så det får väl bli det... Förresten, jag höll på att försova mig till mötet på jobbet idag. Mötet började 11.00. Jag vaknade 7.00 och matade katten, somnade sedan om och vaknade strax efter 10.00!! Då blev det raggardusch och snabbfrukost kan jag säga;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar