Sidor

lördag 16 juni 2012

Vaknat på fel sida

Det är ett under att jag vaknade utan huvud- eller nackvärk. Jag gick nämligen och lade mig med dåligt humör och vaknade med dåligt humör. Irriterad är jag, och less! Men tänker inte gå in på varför.

Jag känner att min blogg mer har blivit en dagbok (terapi) från min sida, vilket egentligen inte var tanken från början. Men jag har haft behovet av att "berätta" för "någon" om min vardag. Nåja, det är som det är. I sommar kommer jag antagligen inte ha så mkt spännande att berätta om, så jag funderar på att bara lägga ut bilder istället. Bilder som får tala för sig själva. Så ni som tycker att mitt liv är så sjukt spännande att följa och vill fortsätta hålla koll på vad jag pysslar med och höra hur jag har det, får helt enkelt höra av er till mig personligen istället! Det kan ju vara trevligt. Jag vet inte, vi får se hur jag gör! Jag kommer kanske att vara så uttråkad på jobbet att jag måste skriva lite.

Nu måste jag väl gå upp, föräldrarna ska få gäster vid lunch och jag lovade att hjälpa till inför det. Sen ska jag träffa min kusin och hennes fina, lilla tjej. I kväll blir det häng hos Malin, det ser jag fram emot:-) Tråkigt att vädret är helt kasst bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar