Sidor

lördag 15 december 2012

Att ge och få

Tjo! Idag snöar det för fullt här i Norrköping. Jag har varit uppe sedan 7.00 i morse. Så kan det gå när man försover sig från tvättiden, man får ta den tid som finns! Strax ska jag bege mig mot Friskis och köra ett HIT-pass. Kroppen känns faktiskt piggare och det är kul att träna igen! Igår var jag på Friskis nästan hela dagen för att planera lite ommöblering i gymmet och ha ett pass. Jag får verkligen energi av alla trevliga människor som jag möter där, antingen när jag ska träna själv eller när jag håller i ett pass. Jag som i perioder inte har tränat alls har kommit på att jag måste vara i ett givande, socialt sammanhang för att hålla uppe träningen. Och det får jag på Friskis! Jag får både ge energi själv och så får jag en massa!! På måndag till exempel ska jag vara passvärd på ett HIT-pass. Det ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar