Sidor

måndag 10 december 2012

Ja, det blev en deppig helg... Förutom i fredags när Emma var här förstås:-) idag tog jag mig i alla fall i kragen och tränade. Körde ett spinnpass. Det går så fruktansvärt segt att träna just nu! med tanke på det och på mitt humör, tycker jag ändå att det var bra gjort att få ihop hela tre pass den här veckan! Vet inte varför kroppen känns så seg... Har iof sig inte sovit så bra, varit förkyld och deppig/stressad. Det är kanske inte så konstigt ändå... Ja, ja jag hade ju inte mått bättre av att INTE träna så det är väl bara att fortsätta kämpa på med det. Nu ska jag försöka sova, det är verkligen dags! I morgon ska jag strunta i en föreläsning i Linköping och försöka bli klar med allt skoljobb här hemma istället. God natt! (Bilden tog jag på vägen till Friskis, det var nästan magiskt ute med all rimfrost!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar