Sidor

onsdag 12 december 2012

Grannarna gör avtryck

Jag blir galen!! För ett par månader sedan fick jag nya grannar under mig, och det märks kan jag säga!! Idag har en hund skällt konstant i två timmar och vid ett flertal tillfällen har de spelat jättehög musik. Eftersom jag har haft min beskärda del av störande grannar, väcker detta en del jobbiga känslor. Det värsta är nästan mitt eget velande om när det är dags att säga till dem. Är det jag som är överkänslig? Vad ska man som granne stå ut med? Man vill ju inte vara någon tjurkärring direkt, samtidigt som det är svårt att tänka på så mycket annat när väl musiken dånar upp genom golvet. Just nu lider jag med hunden som ylar och skäller om vart annat. Jag antar att det inte är någon hemma så det är väl ingen idé att göra något åt saken nu. Jag vill slippa dessa problem! Hade ju så bra grannar innan... Dessutom va det snygg-grannen som bodde där. Surt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar