Sidor

lördag 29 december 2012

Shopping och funderingar på hemresan

Idag var jag och Katta o shoppade! Det blev inte så mycket köpt i och för sig, men det var kul att hinna ses ordentligt.

Nu har jag inte så många dagar kvar här i Hällbylund. I morgon bär det av till Stockholm för nyårsfirande och på onsdag åker jag hem. Det ska på ett sätt bli skönt att komma hem till mitt och börja träna och äta som vanligt igen, samtidigt är jag lite rädd för att ensamheten ska göra sig påmind. Det är sådan skillnad att vara här mot att vara hemma! Även om jag inte sitter o pratar med mina föräldrar hela tiden eller har umgåtts med en massa folk de här dagarna, så är det alltid något som pockar på uppmärksamheten. Katten, mamma som pratar med pappa, mys med brorsdöttrarna eller något annat. Jag tänker helt enkelt inte så mycket. När jag kommer hem blir det annorlunda. Då har jag oceaner av tid att tänka! förutom när jag tränar eller är i skolan förstås. Det är ju inte konstigt att ens orostankar kommer fram då. Förhoppningsvis får jag en massa att göra innan skolan börjar igen så att jag håller huvudet sysselsatt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar