Sidor

måndag 10 december 2012

Tack

Tack till er som hörde av sig efter mitt inlägg härom dagen! det känns skönt att veta att det finns de som faktiskt bryr sig, även om anledningen till att jag skriver här inte är det. Det är så skönt att kunna skriva av sig ibland! Det är sällan det finns tid för att prata med folk om hur man egentligen mår och samtidigt när det väl finns det, vill man ju helst prata om roligare saker. I lördags hade jag verkligen panik eller ångest kan man väl också kalla det. Men det går över efter ett tag. Bara att skriva av sig om det gör att det känns lite bättre. Jag ska helt enkelt inte vara ensam för mycket, det är då det kommer över mig. Så därför har jag sett till att den här veckan är fullbokad av olika aktiviteter, även om jag egentligen bara har lust att dra täcket över huvudet och sova ända till januari! Det är då mina seratonin-tillskott kommer till pass, det är dem som gör att jag faktiskt orkar fortsätta göra allt det där vardagliga som att plugga, träna, jobba och träffa människor. De får mig inte att bättre, utan de får mig att fungera bättre.

2 kommentarer:

  1. <3 Fina du det är inte lätt att känna sig ensam. Jag vet hur det är att känna sig ensam fast man inte är det egentligen, vi finns ju alla här för dig men när man hamnar i en sådan tankespiral spelar det liksom ingen roll. Snart är det nytt år och med det nya utmaningar, snart är det jobb och inte plugg för dig och du kommer träffa massor av spännande människor, kanske även den rätte kärleken, tänk om det är nästa år det häder =) kramar

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är! Ja, du har rätt, nästa år kommer att bli mer händelserikt och spännande! Förutom att Trudelutten kom till oss i år, har det varit ett riktigt skitår! Snart är jag hemma och det ska bli skönt att få umgås med er ordentligt:-) Kraaam!

    SvaraRadera