Sidor

tisdag 18 december 2012

Sista skoldagen i morrn!

I morgon är det min sista skoldag för i år. Sen har jag bara EN termin kvar!! Jag kan inte fatta att jag snart är färdig, det har gått så sjukt fort! Jag ser verkligen fram emot nästa termin. Flera av de jag har lärt känna bäst under de här åren kommer att läsa samma kurser. Jag undrar vad vi gör om ett år, vilka skolor jobbar vi på? Har vi ens jobb? Trivs vi där vi är? Det ska bli spännande att se!

Kollade på en fin dokumentär om Sixten Järnberg idag. Han verkade vara en härlig, men ibland lite väl hetlevrad person! jag gillar såna! Då är man engagerad och känslosam. Ibland känns det som att man inte får vara arg eller oregerlig nu för tiden. Nej, man ska vara lågmäld och följsam,
man får inte reagera för högljutt eller för starkt. Fram för fler utbrott! våga göra misstag och säg vad du känner o tycker! Så länge du står för det du tycker eller vågar be om ursäkt och erkänna dina misstag så är det sunt! Tror i alla fall jag:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar