Sidor

måndag 17 december 2012

Vad stressigt det blev nu då!

Jag har varit cool-lugn inför julen, alltså inte känt mig stressad eller så. Det är annars lätt att det blir så, särskilt när ekonomin är botten... Men trots det ingen stress! Tills idag! Min bil ska som sagt besiktas i Eskilstuna på fredag. Härom dagen pajade handbromsen! Så nu måste jag åka hem redan på torsdag morgon för att lämna in den på verkstan. Vilket innebär att jag i morgon måste hinna packa, städa och förbereda en massa. På onsdag har vi skola hela dagen och på kvällen ska vi ha lite jullovsmys med vin och mat. Vinet får det inte bli så mycket av nu:-( Hoppas innerligt att reparationen inte blir någon dyr historia! Har verkligen inte råd med det.
Jag ska klippa mig i morgon! Det ska bli sååå skönt! Håret har växt så det knakar så nu vet jag inte vad jag har för frisyr, om jag ens kan kalla den för frisyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar