Sidor

torsdag 13 december 2012

De glada nyheterna haglar och jag sover ut

Helt otroligt! I morse skulle jag gå upp för att tvätta klockan sju. Jag lyckades visst stänga av väckarklockan och vaknade inte förrän halv tio! Det är visst någon som börjar gå in i jullovs-mood redan nu, uppenbarligen! Det är bara det, att det här ställer till det en del, hade verkligen behövt lite rena kläder! Nu får jag istället kliva upp klockan sju på lördag, det fanns ingen annan ledig tid...

Nåddes av ännu en glad nyhet idag! En vän väntar tillökning! Och igår förlovade sig min bror! (Jag kan skriva det nu när de själva gått ut med det offentligt) Dessutom verkar en annan vän som har haft mer än tillräckligt när det gäller sjukdom, fått en del positiva besked. Love is in The air och kanske kan 2012 sluta bättre än det har varit:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar