Sidor

fredag 7 oktober 2011

Fredag

Idag har jag storhandlat, eller ja, veckohandlat. Tänk att jag kunde tycka att det var jobbigt att storhandla förut när jag hade bil! Det är ju inget mot nu! Först gick jag till Ica-Maxi, vilket tar ca 25 min. Sedan packade jag varorna i ryggsäck och två papperspåsar. Sen på bussen, för att sedan byta till spårvagnen. Men nu känns det bra, när det är gjort! Det blev lite extra tungt också eftersom jag har fått för mig att jag ska baka bröd. Det gör jag inte speciellt ofta, så fick köpa mjöl m.m. Vad intressant det här inlägget börjar bli känner jag... ;-) Resten av dagen blev det i alla fall inte mycket mer gjort eftersom handlingen fick min rygg att börja göra ont igen. Helgen bjuder inte på något speciellt. Ska fixa klart hemtentan. Tror att mamma ville muntra upp mig lite så hon kommer hit en sväng på söndag. Det ska bli kul! Hon är så gullig:-) jag ser fram emot att få lite mamma-tid! Nu ska jag återvända till Idol för att se vilka som får vara kvar. Skönt att det har börjat igen, det är liksom fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar