Sidor

onsdag 12 oktober 2011

Hösten är här!

Nu är det höst ute! jag har längtat efter den här kyliga luften och de röda löven. Jag, till skillnad från många andra, brukar bli piggare på hösten. I och för sig är jag grymt trött idag, men ändå...
Förresten, jag är så himla glad!! Malin och Stella kommer antagligen och hälsar på mig på fredag!! Vi kom på igår att vi båda är lediga på fredag så det passar ju perfekt. Tänk! jag får besök två helger i rad!

För övrigt är jag grymt irriterad på min mobiltelefon just nu! eller det är inte själva telefonen, utan täckningen i min lägenhet. Hade samma problem med Telenor, och nu med Tre! så det verkar inte spela någon roll vilket abonnemang eller vilken telefon jag har. Ibland bryts helt enkelt samtalet helt och ibland låter det som att aliens har tagit sig in i min telefon! Det är grymt irriterande att inte kunna ha ett samtal utan att bli avbrutet hela tiden. Det värsta är när man får ett viktigt samtal, eller om man har stått i telefonkö länge och det sedan bryts! Jag vet, det är väl ett i-landsproblem, men när man bor själv och inte träffar så många blir man ganska beroende av att prata med folk i telefonen....

Nu ska jag väl försöka plugga lite... ärligt talat har jag blivit lite loj när det gäller skolan. Jag gör bara det jag absolut måste och hoppas på att det ordnar sig framöver. Så har jag aldrig varit tidigare under min universitetsutbildning. Men efter att jag har tänkt och andats matte sedan terminen började, vilket ledde till konstant huvudvärk, KAN jag inte göra annat just nu. Hellre en mer avslappnad inställning och lite omtentor, än huvudvärk varje dag. Jag tror att det kan vara nyttigt för mig att lägga alla höga krav åt sidan för ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar