Sidor

måndag 24 oktober 2011

Hungrig och trött

Hur trött kan man bli efter en tenta!!? Har varit heeelt slut hela dagen och inte fått något gjort alls. Men så får det väl vara efter 4 timmars muntliga redovisningar. Det var riktigt jobbigt att sitta där och vänta på om man skulle få gå upp. Men jag hade tur och fick redovisa två tal som jag kände mig ganska bekväm med. Den muntliga delen blev godkänd så nu är det bara att vänta på resultatet av den skriftliga. Jag är i alla fall nöjd med min insats i dag! Nu är det bara hälften kvar av matematiken!!!

Undrar hur det kommer sig att man vissa dagar är hungrig och sugen på något hela tiden? I dag har det varit en sån dag, och det är så frustrerande! Som tur var så var jag för trött för att gå och handla så jag har inte så mycket att proppa i mig här hemma:-) Men tro mig, jag är sugen på allt onyttigt som man kan tänka sig!! Nu ska jag återvända till min soffa och sticka lite... om jag orkar:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar