Sidor

söndag 16 oktober 2011

Inget pluggande här inte!

Jag blir gaaaleen!! Glad i hågen tänkte jag komma ifatt lite med matten idag. Jag tänkte att nu ska jag inte stressa upp mig, utan nu ska jag verkligen försöka! Körde fast direkt. Hoppade till nästa avsnitt, körde fast där med. Jag förstår ingenting, trots att jag har tydliga anteckningar från föreläsningarna. Det är så otroligt frustrerande!! Jag känner mig så dum och värdelös! Och jag frågar mig för hundrade gången: varför valde jag matte?? Den här terminen känns så meningslös och den förstör så mycket för mig! Matten får mig att tvivla på om jag ens passar som lärare! Jag har satt mig i en riktigt jobbig situation helt enkelt. Och jag har ingen aning om hur jag ska lösa den. Om jag ändå kunde råplugga! men det funkar ju inte eftersom jag inte vet vad jag håller på med! Det går inte att lära sig något utantill. Usch! jag får bara ångest och mår allmänt skit när jag tänker på hur det här ska gå! Tänk om man ändå kunde få hjälp av någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar