Sidor

torsdag 13 oktober 2011

Piggare i knopp och kropp!

I dag har jag varit effektiv! Struntade i ett åka till Linköping för att gå på en enda lektion, så jag var hemma och städade istället. Vill ju att det ska vara fint när jag får besök från Eskilstuna i morgon:-) Jag tog till och med i ordentligt och putsade mina två fönster! Och det var på tiden kan jag säga...

Jag och min "granne" Sofie, har börjat gå ut och gå två gånger i veckan. Det är så himla skönt! jag skulle inte komma ut på egen hand regelbundet annars. Dessutom är det väldigt trevligt att få prata om ditt och datt under en timme. Jag märker att jag blir piggare efter den där promenaden, man får liksom både rensa huvud och kropp!

I morgon ska jag på intervju till vikariebanken och så ska jag till röntgen för ryggen. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar