Sidor

onsdag 26 oktober 2011

Tidig morgonstund

Uppe före tuppen!! vaknade 4.30 i morse med grym värk i nacken. Lyckades dock bli av med den, men inte med att somna om. Så nu sitter jag här, färdigduschad och allt:-) Lite irriterande är det dock, eftersom jag inte börjar i Linköping förrän 10.00. Men i dag ser jag fram emot att gå till skolan! det var länge sedan! Matematikdidaktik - Here I come!!

Efter skolan ska jag på en workshop som Studenthälsan anordnar, och den handlar om Mindfulness. Det ska bli intressant. Hoppas att den ger mig en massa tips för att få bort den här inre stressen. Förresten, anledningen till att jag vaknade i morse var inte bara värken, nej jag väckte mig själv med mitt tandgnissel! Inte konstigt att man har huvudvärk och ont i nacken var och varannan dag...

2 kommentarer:

  1. Ni är så lika du och Johan. Han gör samma sak, gnisslar tänder och vaknar med huvud- och nackvärk. Dock är det jag som vaknar av gnisslet och inte han själv haha

    SvaraRadera
  2. Jaså! gör han det också! jag vet att vi gjorde det när vi var små, men jag tror inte att jag har gjort det igen förrän nu på sista tiden. Konstigt att man gör det egentligen! man kan ju inte ens tänka sig att göra det i vaket tillstånd liksom!

    SvaraRadera