Sidor

torsdag 6 oktober 2011

Offerkofta bort!

Nej, nu ska offerkoftan bort!! Nu har jag deppat så det räcker för den där skittentan! Så nu ska jag försöka glömma den för ett tag och försöka fokusera på att klara geometrin. Men jag tänker inte bara ägna mig åt matte. Nu får det vara nog med soffhäng! Sofie och jag har börjat promenera ihop två gånger i veckan och nu tänkte jag utöka det med lite träning på Friskis. Jag behöver det!

Det var en ganska okej dag i skolan idag. Vi hade tre timmar laboration, vilket passar mig mycket bättre. Sedan var det en tråkig föreläsning på det, som vanligt. Regnet har vräkt ner hela dagen, vilket för övrigt känns som ett typiskt "matteväder" för mig just nu. Dessutom blev campusbussen full på vägen hem så vi fick stå... Det var första gången faktiskt.

Så här trött blir man efter en dag i C-huset.... så trött att man kan stå och sova!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar