Sidor

tisdag 18 oktober 2011

Tenta nr 2

Vi fick hemtenta nr 2 igår. Den första delen gick ju rätt så bra. Den här delen ledde till ännu ett sammanbrott. Vi kunde inte lösa ett enda tal!! Panik! Jag funderade allvarligt på att hoppa av hela skiten igår. Men till slut pratade jag med min faster och hon trodde inte att det skulle vara några problem att hjälpa mig att förstå tentan. Så på fredag ska jag åka till Linköping och stanna hos dem till på söndag. Nu känner jag mig lite lugnare igen. Jag vill ju så gärna klara av det här! Jag ska vara barnvakt åt min kusin och hennes kompis på lördag. De kommer nog inte vilja umgås så mycket med mig, så då har jag hela dagen på mig att plugga. Förhoppningsvis har Gill och Totte förklarat tillräckligt under fredagen för att jag ska kunna fixa tentan då. Jag har också ett arbete på 4 sidor att skriva sedan första delkursen. Kanske kan jag också få det gjort på lördag... Det vore ju skönt! Idag struntade jag i en föreläsning. Sov länge för en gångs skull. Nu ska jag snart gå ner till campus och kopiera tentan och skicka den till Gill så att de kan kolla på den tills på fredag. Gud vad jag längtar tills nästa termin när jag ska läsa Samhällsvetenskapligt tema!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar